Direct antwoord op de meest gestelde vragen
Welk nummer hoorde ik zojuist?
Benieuwd welke plaat je zojuist hebt gehoord?
Kijk dan hier https://sublime.nl/sublime-playlist/ of download onze app.
Plaat aanvragen
Je kunt op de volgende manieren een plaat bij ons aanvragen:
- Via onze app: Download deze in de Appstore of Playstore en klik op ‘App De Studio’.
- Bel met 0909 900 5000 (45 cent per gesprek) en spreek je verzoekje in.
- Stuur een e-mail naar muziek@sublime.nl
Sublime is slecht te ontvangen….
Zo af en toe krijgen we de melding dat SUBLIME niet goed te ontvangen is. SUBLIME heeft de beschikking to meerdere frequenties in Nederland en soms communiceert het helaas niet altijd goed met elkaar. Hieronder zie je een aantal oplossingen en antwoord op je mogelijke vraag.
Wat is jullie frequentie? Zie al onze frequenties op deze pagina: www.sublime.nl/frequenties.
Zijn wij slecht te horen en ben je Ziggo-klant? Meld je klacht dan ook bij Ziggo. Uit ervaring komt het helaas vaker voor dat wij deze problemen niet kunnen verhelpen. In dat soort gevallen ligt het probleem vaak bij de provider.
Ben je geen Ziggo-klant? Dan willen wij graag het volgende weten:
– Waar (in welke plaats/provincie/regio) je altijd naar Sublime luistert en op welke frequentie?
– Hoe vaak dit voorkomt?
– Wie is de provider in je regio?
– Hoe luister je? Via de FM? Of digitaal?
Deze info kun je mailen naar info@sublime.nl en lossen dit zo snel mogelijk op!
Sublime app
De Sublime app is te downloaden via de Apple Store en de Play Store.
Muziek pluggen
Dank voor het toesturen van muziek! Wij zorgen ervoor dat dit wordt doorgestuurd naar onze muziekprogrammeur, als hij geïnteresseerd is, dan neemt hij zelf contact met je op. Je kunt je muziek ook sturen naar muziek@sublime.nl. Dan komt het ook bij onze muziekprogrammeur. Vanwege de grote hoeveelheid muziek die hij toegestuurd krijgt, lukt het hem niet altijd om je persoonlijk te antwoorden.
Persbericht
Dank voor je persbericht, deze sturen we door naar onze redactie. Mochten zij daarna nog vragen hebben, dan nemen ze zelf contact met je op.

