Inkoopvormen

1. Branded Content
Bij onze Branded Content proposities wordt de naam van Sublime verbonden aan de naam van de adverteerder. Met Branded Content worden de visie en boodschap van het merk vertaald naar creatieve concepten. Het is een betrouwbare manier om betekenis te geven aan uw merk. Met Branded Content wordt uw merk op relevante manier verbonden aan de specifieke content van een kanaal zoals radio of bijvoorbeeld een evenement. Onderstaande mogelijkheden zijn tailor made concepten die we op maat zullen maken afhankelijk van uw wensen en doelstellingen van de campagne.

– In-Program acties
In de ochtendshow Sublime Sunrise, gepresenteerd door Sander de Heer, van maandag t/m vrijdag van 7.00-9.00 uur. De acties vinden plaats in het programma van Sander en hebben een redactionele link. Dat betekent dat Sander de actie aanjaagt in zijn programma en de luisteraars oproept om mee te doen aan de actie. We bedenken in overleg met u een actiemechanisme dat past bij uw bedrijf en bij Sublime. We zoeken de interactie op met onze luisteraars. Er is altijd een spelelement aan gekoppeld, luisteraars kunnen zich op allerlei manieren opgeven (bv via de sms of website) en maken hierdoor kans op mooie prijzen. De prijzen worden altijd in overleg met Sublime bedacht en geregeld door u als adverteerder. Het kunnen ook in-program acties zijn die wij bedenken waar we een sponsor voor zoeken zoals de actie ‘Guess the Groove’. We laten een korte groove uit een plaat horen en de luisteraars proberen te raden om welke plaat het gaat. Als ze het raden dan maken ze kans op mooie prijzen. Recente voorbeelden:
– Guess the Groove en win Apple producten, mede mogelijk gemaakt door Pro Warehouse.
Guess the Groove en win shoptegoed, mede mogelijk gemaakt door Van Tilburg.

– Events
Sublime is partner van verschillende evenementen die aansluiten bij Sublime’s doelgroep. Muziek is de verbindende factor tussen mensen, merken en verschillende vraagstukken. Om meer beleving aan een merk of (sport)evenement te geven, zorgen we daarom voor passende optredens. Van DJ’s, bands en artiesten tot techniek, we regelen alles voor een zorgeloos evenement. Voorbeelden van deze evenementen zijn de Amsterdam City Swim waarbij we de strijd aangaan tegen ALS en Soul Live Festival in Den Bosch, waar binnen- en buitenlandse funk, soul en jazz artiesten optreden en Amsterdam Wine Festival waar wij de volledige muziekprogrammering op ons hebben genomen.

LimoenDrankje

– Strategische partnerships
Ga een mooie samenwerking aan met Sublime op basis van succesvolle initiatieven zoals Volvo en Het Nieuws van de Vooruitgang of Utrecht City Concepts met de Court Sessions!

2. Naamsbekendheid proposities
De Sublime branding pakketten zorgen voor groei van uw naamsbekendheid. Het is in deze tijd met al uw concurrenten erg belangrijk om vertrouwen te creëren bij uw doelgroep. Doormiddel van een krachtige boodschap bent u in staat om uit te leggen waarom mensen bij u moeten zijn en wat u voor ze kunt betekenen. Mensen zijn nou eenmaal sneller geneigd om bij u te kopen als ze u ook daadwerkelijk kennen en weten wat ze van u kunnen verwachten. Met het medium radio zorgt u ervoor dat u niet alleen de consument van vandaag bereikt maar ook die van morgen, volgende week en volgende maand. En dat zullen er in theorie altijd meer zijn dan alleen de mensen die vandaag iets bij u zullen afnemen of kopen. We kunnen met onderstaande proposities kijken welke het beste past bij uw product/dienst en/of merk.

– Werkdag
Door de relaxte funk, soul en jazz grooves zijn wij een geliefde zender voor op de werkvloer. Er wordt een koppeling gemaakt met de Werkdag op Sublime; de Werkdag op Sublime wordt mede mogelijk gemaakt door [jouw bedrijfsnaam] + 10 sec commerciële boodschap adverteerder”).

Periode: 10 dagen
Investering: €9.999,- netto excl btw
Tijdvak: maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 18.00 uur
Frequentie: 10 spots per dag (elk uur een spot), in totaal 100 spots

– Tijdsein
Er wordt een koppeling gemaakt met de klok van Sublime; “[jouw bedrijfsnaam] zet de tijd op….06.00u, op 07.00u, op 08.00u etc + 10 sec commerciële boodschap adverteerder”. 

Periode: 10 dagen
Investering €9.999,- netto excl. btw
Tijdvak: maandag t/m vrijdag tussen 6.00 – 24.00 uur,
Frequentie: 18 spots per dag (elk uur op het hele uur een spot), in totaal 180 spots

– Verkeerssponsoring
Er wordt een koppeling gemaakt met het Verkeer op Sublime; “het Verkeer wordt mede mogelijk gemaakt door [jouw bedrijfsnaam] + 10 sec commerciële boodschap adverteerder”.

Periode: 10 dagen
Investering €14.999,- netto excl btw,
Tijdvak: maandag t/m vrijdag tussen 6.00 – 20.00uur
Frequentie: 15 spots per dag (elk uur een spot), in totaal 150 spots

– Weersponsoring
Er wordt een koppeling gemaakt met het Weer op Sublime; het Weer wordt mede mogelijk gemaakt door [jouw bedrijfsnaam] + 10sec commerciële boodschap adverteerder”).

Periode: 10 dagen
Investering €14.999,- netto excl btw,
Tijdvak: maandag t/m vrijdag tussen 6.00 – 20.00 uur
Frequentie: 15 spots per dag (elk uur een spot), in totaal 150 spots

– Nieuws van de Vooruitgang
Er wordt een koppeling gemaakt met het meest positieve nieuws over de hele wereld: “het Nieuws van de Vooruitgang wordt mede mogelijk gemaakt door [jouw bedrijfsnaam] + 10 seconden commerciële boodschap adverteerder.

Periode: 10 dagen
Investering €19.999,- netto excl btw
Tijdvak: maandag t/m vrijdag tussen 6.00 – 20.00uur
Frequentie: 15 spots per dag (elk uur een spot), in totaal 150 spots.

– Item/Programma sponsoring
Word sponsor van één van onze succesvolle vaste items/programma’s: 
Sublime Sunrise, Sublime 500,  Sublime Dance Classics of Jamie Cullum (elke zondagavond vanaf 21.00 uur).

Wil je meer informatie?
Neem dan hier contact op met Jeroen Visser, Sales Manager Sublime