Experience the Joy of Missing Out
2

Experience the Joy of Missing Out


Bolletje
Wanneer ben je voor het laatst samen met iemand geweest? Niet samen zoals we gewend zijn, maar écht samen. Zonder televisie, computer of telefoon. Geen series. Geen berichten. Door de connectie met de hele wereld verliezen we de diepere connectie met elkaar en vanuit dit inzicht hebben we een cross mediale merkactivatie opgericht samen met Bolletje – The Joy Of Missing Out!


Het inzicht

Door de connectie met de hele wereld verliezen we de diepere connectie met elkaar en vanuit dit inzicht hebben we een cross mediale merkactivatie opgericht samen met Bolletje – The Joy Of Missing Out! Als tegenhanger van de bekende ‘Fear of Missing Out’ wilden wij mensen juist aanmoedigen even uit de waan van de dag te stappen, een moment zonder afleiding en sociale druk om aandacht te nemen voor zichzelf en elkaar.


De campagne

De campagne ging van start door mensen te vragen naar hun beste reden om even aan alle drukte te ontsnappen. Door mee te doen aan de actie maakten luisteraars van Sublime kans op een overnachting in het Sublime bos waar de twee uiteindelijke winnaars in de speciale Bed en Bolletje camper konden genieten van echte rust. Een krachtige merkactivatie en samenwerking tussen Sublime en Bolletje vanuit een mooi inzicht en vertaald naar een krachtige campagne.


admin

SUBLIME redactie

Redacteur
bij Sublime

cta-banner

Download onze app zodat je overal kunt genieten van de beste muziek

Download de App
13:24
eastside four80east
13:21
california soul marlena shaw
13:18
look what we do benny sings ft. jones
13:15
why did you do it? stretch
13:11
revival gregory porter
13:08
you are everything marvin gaye and diana ross
13:05
mr. wendal arrested development
12:53
(don't) hold me down pm warson
12:50
funkin' for jamaica tom browne
12:45
heartbreak warfare john mayer