Sublime proposities

Sponsoring

U kunt als sponsor meeliften op het succes van een aantal reeds bestaande concepten en programma’s van Sublime. Dit zijn opvallende proposities die impact hebben vanwege de hoge frequentie aan uitingen en de opvallende posities net buiten de blokken. De propositie Nieuws van de Vooruitgang is de bekendste. U maakt een koppeling met het meest positieve en inspirerende nieuws over de hele wereld en claimt vooruitgang met uw bedrijf. Bekijk en beluister hieronder alle proposities.

Neem contact met ons op

Inhoud propositie Kloksponsoring Nieuws van de Vooruitgang Verkeerssponsoring Weersponsoring Werkdagsponsoring
Tijdvak 10 10 10 10 10
Promo's ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20
Promolengte (sec) 180 150 150 150 100
Audioboards 10 10 10 10 10
Audio. lengte (sec) 180 150 150 150 150
5 5 5 5 5
voorbeeld voorbeeld
Investering €9.999 €19.999 €14.999 €14.999  €9.999

Tailor Made & creatief concept

Bij deze vorm van samenwerking kijken we allereerst of er een match is tussen de kernwaarden van uw bedrijf en de kernwaarden van Sublime. Als er een match is dan wordt er door een creatief team gekeken hoe we binnen alle kanalen van Sublime de doelgroep kunnen aanspreken met uw boodschap. Afhankelijk van uw doelstellingen kijken we welke kanalen het beste binnen de campagne passen. Wij bieden aan; radio, podcast, digital, social, video, jamming, doing en events. Dergelijke partnerships gaan over de as van inhoud en content. Twee merken die elkaar versterken zorgen voor meer impact!

Inhoud propositie Guess the groove In-program acties Activatie promo Informercials
Dagen 10 10 10 14
Tijdvak ma-zo 06 t/m 24 ma-vr 06 t/m 09 ma-vr 7.45 ma-zo 6 t/m 24
Promo's 20 90 20 84
Promo lengte (sec) 20 20 20 60
Audioboards 20 20 20
Audio. lengte (sec) 5 5 5
Actiepagina sublime.nl V V V
voorbeeld voorbeeld voorbeeld voorbeeld
Investering €9.999 Maatwerk €9.999 €24.999
Inhoud propositie Cross media pakket
Dagen 14
Tijdvak (radio) 84 promo's sec
Actiepagina sublime.nl V
Reportage (video) V
Podcast 1x 60min
Jamming 1x Campagne concept
Productie promo 1x radiospot 20 sec
Investering €19.999

In-program sponsoring

Bij in-program sponsoring wordt jouw product of merk op een natuurlijke, niet wervende wijze verwerkt in het programma. Met sponsoring worden merkwaarden gekoppeld aan een programma die deze waarden versterkt. Een goed voorbeeld hiervan is de Bolletje JOMO actie.

Activatiepromo

Via activatiepromo’s verwijzen we naar een online actiepagina waar een prijs gewonnen kan worden die beschikbaar is gesteld door de adverteerder. Een zeer sterk instrument wanneer je op zoek bent naar een directe activatie. De activatiepromo’s zetten we in bij programma’s die goed aansluiten bij jouw product/doelgroep. De activatiepromo is altijd gelinkt aan een programma, film, event of thema.

Item sponsoring

Bij sponsoring van een item gaat het om een redactionele benadering van jouw product binnen een programma. Ons muziekspel Guess the Groove in de ochtendshow Sublime Sunrise met Sander de Heer is een goed voorbeeld hiervan.

Informercials

Als je net even iets meer wilt opvallen in de commercialblokken dan jou concurrent dan bieden wij Infomercials aan. Dit zijn langere spots met een duur vanaf 45 seconden tot maximaal 1,5 minuut. Het voordeel van deze spots is dat je veel inhoudelijker op een thema of product kunt ingaan. Storytelling is hier de belangrijkste eigenschap.

Cross-media pakket

Sublime World is opgebouwd uit meerdere kanalen; radio-motion-jamming-doing. Door onze cross-media mogelijkheid zorgen wij ervoor dat je product/merk op verschillende manier in aanraking komt met onze doelgroep. Dit zorgt voor een betere herkenning en er worden veel meer contactmomenten gerealiseerd. Met radio bereik je wekelijks 400.000 unieke mensen wat een sterke basis vormt voor de campagne. Als je met radio start dan heb je ook een sterke en opvallende radiocommercial nodig en een concept waarin de boodschap doorvertaald moet worden naar radio. Ons eigen design-communicatie bureau Jamming maakt dit allemaal mogelijk. Als je een actie hebt te communiceren dan bieden we naast radio ook een eigen actie landingspage op Sublime.nl aan, waar mensen de actie nog eens rustig kunnen nalezen. Het thema van de campagne lichten we uit in een 60min durende podcast. Daarnaast bieden we een video reportage aan die vrij ingevuld kan worden. Denk aan een bedrijfsreportage of een interview met de directeur over bepaalde onderwerpen.

Spot inkoop via Talpa Media Solutions

Wilt u een reguliere commercial binnen de reclameblokken op Sublime? Dan verwijzen wij u door naar onze partner Talpa Media Solutions. Afhankelijk van uw doelgroep, de periode van de campagne, de doelstellingen van uw bedrijf en het budget wordt er een advies op maat gemaakt. Klik hier voor de contactgegevens en meer informatie over de tarieven.

Meer weten over de mogelijkheden & tarieven?

Neem via onderstaand formulier vrijblijvend contact op. Jeroen Visser, Sales Manager, zal spoedig bij je terugkomen.

Bedankt voor uw bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.