Sublime proposities

Commerciële partnerships met Sublime

Je hoeft niet groot te zijn om groots te zijn. Sublime bereikt wekelijks via FM, digitaal, app, sociale media en events meer dan 400.000 unieke en bewuste consumenten die de wereld iedere dag een beetje mooier willen maken. Onze bijzondere doelgroep is ondernemend, hoger opgeleid en heeft een hoger inkomen, is 25 tot en met 65 jaar oud en heeft een bovengemiddelde interesse in vormen van cultuur zoals muziek, reizen en leven. Klik hier door naar de Infographic of bekijk hier onze eerdere cases.

Met ons multimediale platform bieden we je de mogelijkheid om een connectie te maken met onze community en samen met hen significant positieve impact te realiseren. Hiervoor bieden we verschillende vormen van commerciële partnerships aan; van branded content op maat tot de bekende radiospots.

Inhoud propositie Kloksponsoring Nieuws van de Vooruitgang Verkeerssponsoring Weersponsoring Werkdagsponsoring
Tijdvak 10 10 10 10 10
Promo's ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20 ma-vr 06 t/m 20
Promolengte (sec) 180 150 150 150 100
Audioboards 10 10 10 10 10
Audio. lengte (sec) 180 150 150 150 150
5 5 5 5 5
voorbeeld voorbeeld
Investering €9.999 €19.999 €14.999 €14.999  €9.999

Branded content op maat

Met ons team van designers, filmmakers en copywriters stappen we graag van gebaande paden en maken we campagnes op maat die effectief bereik en positieve impact realiseren.Ons communicatie- en designbureau Sublime Jamming helpt merken en organisaties hun stem te vinden en een authentiek verhaal te vertellen: van purpose tot 360 graden campagnes op radio, social, online, video en events. Geen decoratie, maar opvallende communicatie vanuit het hart.

Inhoud propositie Guess the groove In-program acties Activatie promo Informercials
Dagen 10 10 10 14
Tijdvak ma-zo 06 t/m 24 ma-vr 06 t/m 09 ma-vr 7.45 ma-zo 6 t/m 24
Promo's 20 90 20 84
Promo lengte (sec) 20 20 20 60
Audioboards 20 20 20
Audio. lengte (sec) 5 5 5
Actiepagina sublime.nl V V V
voorbeeld voorbeeld voorbeeld voorbeeld
Investering €9.999 Maatwerk €9.999 €24.999
Inhoud propositie Cross media pakket
Dagen 14
Tijdvak (radio) 84 promo's sec
Actiepagina sublime.nl V
Reportage (video) V
Podcast 1x 60min
Jamming 1x Campagne concept
Productie promo 1x radiospot 20 sec
Investering €19.999

In program sponsoring: jouw merk in onze programmering

Een belangrijk onderdeel van onze branded content campagnes is onze populaire ochtendshow Sublime Sunrise, gepresenteerd door presentator Sander de Heer. Wie weet zien we jouw merk of product terug in de meest relaxte ochtendshow van Nederland! Samen met ons creatieve team maken we een redactioneel item waarin we jouw merk of product op inspirerende wijze in het zonnetje zetten. Denk hierbij aan een originele winactie, storytelling of journeys (delen van het bijzondere verhaal achter jouw merk of onderneming).

Voorbeeldcase 3: De Vegabijbel

Het kookboek Vegabijbel van Isabel Boerdam sloot perfect aan bij onze Soul & Food-week die plaatsvond de Week zonder Vlees. Tijdens de aftrap kwam auteur Isabel langs in onze ochtendshow. Geïnspireerd door Isabels’ verhaal gaat Sander een week zonder vlees leven. Luisteraars krijgen de kans om het boek te winnen. Gedurende de Soul & Food-week moedigen we volgers via onze Stories, video’s, nieuwsbrief en artikelen luisteraars en volgers aan recepten uit de Vegabijbel te proberen.

Voorbeeldcase 1: De Museumvereniging

De Museumvereniging wilde een jonger publiek trekken. Daarom hebben we bij Sublime een nieuwe rubriek in het leven geroepen: Museum Weekly, eindeloos ontdekken! Elke vrijdag hoor bij ons op de radio over de coolste pronkstukken uit de Nederlandse museumwereld, van de Drentse Mona Lisa tot een vaginabroek. Deze crossmediale campagne -video, radio en social- had de gewenste impact. Daarom hebben we onze samenwerking in 2019 uitgebreid door de volledige organisatie van de Museumweek 2019 op ons te nemen. Join the Groove!

Case 2: Bolletje JOMO-actie

Samen met Bolletje brachten we een ode aan de verveling en vierden we het JOMO-gevoel: the joy of missing out. Luisteraars konden een overnachting in de Bed & Bolletje-camper in het Sublimebos winnen. Vooraf leverden ze hun telefoon in zodat de twee logees echt even aandacht voor elkaar hadden en konden genieten van de rust. ’s Ochtends trakteerde onze nieuwslezeres Susan de Vries de winnaars op een heerlijk ontbijtje met Bolletje-crackers.

Sponsering van programma’s

Lift als sponsor mee op het succes van de programma’s van Sublime, met Nieuws van de Vooruitgang als paradepaardje. Je kunt je bedrijfsnaam maar liefst negen keer per dag aan het meest inspirerende en positieve nieuwsprogramma van Nederland verbinden! Vanwege de hoge frequentie aan uitingen en de opvallende posities net buiten de reclameblok, realiseer je grote impact en naamsbekendheid. Andere mogelijkheden voor sponsoring zijn het Weer, Verkeer of de Sublime500.

Infomercials: lange radiospots met storytelling

Als je net even iets meer wilt opvallen binnen de commercialblokken, dan is de infomercial voor jou! Zie het als een advertorial op radio waarin je via storytelling jouw boodschap bij de luisteraar brengt. De spots hebben een duur vanaf 45 seconden tot maximaal 1,5 minuut.

Ondernemerspakket MKB

Sublime is de meest selectieve radiozender binnen zakelijke beslissers in Nederland. Daarom hebben we speciaal voor het MKB een communicatiekit die afgestemd is op jouw doelen. Vakbond De Unie, Atradius en It-button.com gingen je al voor! Neem contact op met onze salesmanager Jeroen Visser voor de mogelijkheden.

Digitaal adverteren

Jenny Lena zong het al: “Let’s get digital!” Inmiddels hoort een derde van de radioluisteraars programma’s via internet en DAB+ en dit aandeel zal alleen maar groeien. Sublime gaat volop mee in deze ontwikkeling met haar vijf digitale themazenders. We bieden  nieuwe kansen om gerichter en efficiënter de juiste doelgroep te bereiken. Als adverteerder kun je re-targeten en daarnaast inkopen op een specifieke woonplaats zodat je optimaal gebruik maakt van je mediabudget. Op zowel ons hoofdkanaal, onze website, de app, social kanalen, als onze digitale themazenders bieden wij deze nieuwe efficiënte manier van adverteren.

Spotinkoop via Talpa Media Solutions

Ben je geïnteresseerd in adverteren binnen de reclameblokken van Sublime? Dan verwijzen wij je door naar onze partner Talpa Media Solutions.

Meer weten over de mogelijkheden en tarieven?

Benieuwd naar de mogelijkheden voor commerciële partnerships met Sublime? Neem vrijblijvend contact op met onze salesmanager Jeroen Visser en let’s jam together!

Bedankt voor uw bericht. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.